fredag 3 januari 2020

Eget tema 1. Ladda batterierna ( 1 / 365+1 )


Då var jag oxå igång med årets utmaning. Detta är väl inte min bästa bild men ville börja med detta temat så då fick det bli så.....
Det finns många tolkningar men jag valde denna bilden eftersom jag måste ladda batterierna till min kamera många gånger om jag ska slutföra utmaningen vilket jag hoppas på. Jag har dom senaste åren börjat men inte haft lust att göra klart pga många olika anledningar......tredje gången gillt heter det visst så det får tiden utvisa. Det är kul att vara igång i alla fall :)

4 kommentarer:

  1. Jag tänkte att du kanske laddat batterierna under julhelgen, men din förklaring var ju också jättebra. Jag håller tummarna för att du fixar det i år! God fortsättning!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma!!! Hoppas oxå att jag fixar det för det är ju så kul att klura ut alla tolkningar....

      Radera
  2. Fiffig tolkning av temat!

    SvaraRadera